I screamed… I cried… I whispered…

idag snart äöre nrj juu.. asså drömde en fett hemsk dröm om det inatt.. åh herrejösses, jag mådde typ dåligt när jag vaknade för jag var så elak i drömmen.. vi typ gömde oss och sprang iväg jag ingrid å sandra från en tjej vi inte ville skulle gå med oss till nrj, sen gömde vi oss i gräs och gucci var med, sen hade jag en full väska och mina frisörgrejer va med, sen hade hons mamma kommit och dom skrek.. för hon fick damp och jag va fett rädd, sen så skulle vi åka buss, för vi va typ mitt ute på landet och det var sommar.. åhhw .. men vi gömde oss i gräset, sen börja vi gå och gucci klev på en pinne och började halta, sen ringde larmet....
cornleia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0