jag är inte bra på bkogga

kan inte skriva men för jag vet inte vilka som läser.

men iallafall! kan berätta om turkeeey!
kom till antalya, sen buss till alanya typ till hotellet, så kom vi fram typ 3. (på natten). och sen så va vi typ bara på hotellet bada, jag sola typ hela tiden. är inte så jättebrun för att ha solat så mycket som jag har gjort!
brände mig i ansiktet och axlarna första dan, gjorde ont som tusan.
asså vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har inga bilder än.. får dom av pappa sen.
all in clusive, eftalia village, alanya..
såg en justinbieber kille.. hade stenkoll på alla svanskar på hotellet... vet alla dom vet inte mig.
turkar är fina och snälla.
åt pommfritt och massa ketshup varje dag.,,,.. urk..
saknade gucci så att jag dog, nu när jag kom hem och såg henne höll jag på attt svimma för hon e så fin.
ÄR SJUK.. blev förkyld som fan sista dagen, död host hals, ont i näsan snor.. och ja ni fattar BLÄÄÄÄ helt enkelt. flygplanet hem va fett trött, syrran åkte fast i säkerhetskontroll för hon hade en asstor sax, men inte i arlanda...
kolla på de 3 vännerna och jerry imorse. helt sjukt vad jag älskar det.
ÄR MYCKET SJUK.
kan inte skriva blogg, helt inkompetent. / hejdå/
.
VILL BAH LÄGG TILL EN SAK! DETTA VA VÅRAT 200DE INLÄGG ;) WOOPWOOP / SOFI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0