kväll

red i ridhuset i typ 25  minuter, red bara runt lite. jobbade mest på böjt spår, att få henne spåra och så. satte upp ett litet litet hinder eftersom hon är svag i galoppen och hon får ju ganska mycket go i sig om hon ser ett hinder, så red över det typ 5 gånger max.
jag hatar att hoppa utan tränare för jag är så sjukt rädd att göra fel.. samma sak i dressyren. det är därför jag mest lallar runt lite när jag ska rida.

Iallafall. när jag kom till stallet gnäggade Gucci till mig, sen var hon sjukt underbar att borsta stog stilla som hon verkligen aldrig gör, och sen var hon skitmjuk i "munnen" och lyssnade bra. Hon är ju alltid min drömponny hur hon än beter sig, men idag hade hon verkligen varit vem som helsts drömponny!
// cornelia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0