On a Frolic !

Skulle ju haft Millan i tisdags, men hon va halt.. så fick ha Rosenknopp på morgonen!
Vilken gick sådär.. stuntals bra, o ibland mindre bra.
.
Sen på kvällen hade jag ju haft sånt tur att få Millan igen.. men icke sa nicke.. hon gick ju inte med så så bytte dem till Frolic! Hihi när jag hämtade sadeln.. höll jag först på att gå in med den till Millan, är så van att ha henne! Plutten <3
Men d gorde ingeeeenting, gick superduper bra. har fått en ny favorithest(efterMillan) <3
.
Anmälde mig till dressyren på lördag, Ville ha Millan nr1 men hon gick inte med,
Då tog jag Frolic,  wiiiie kom med på henne!
D ska bli grymmmmt kul och är ASTAGGAD!
Världens finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0