Ridningen igår.

Igår var min bästa Faster med i stallet, Även Matsen(Mats) var med :)
Dem hämtade mig vid kvart i 4 hemma, och så åkte vi ut till stallet direkt,
Haha Matsen tyckte d va aslångt! men så lååångt äre inte (a)
.
Iallafall, när vi kom dit så mockade Faster, jag tog ut bebi och duschade av hennes ben!
(HON GICK IN DIREKT I SPOLSPILTAN!!) mitt hjärta<3
Sen så fyllde Faster o Matsen höpåsarna, och jag gjorde iordning Tjejan o sen gick vi till ridbanan.
.
det var fullt med stora vattenpölar på banan, men kännde att hon behöver ändå träna på att gå i vatten,
eftersom hon haaaatare! I början tyckte hon d va asjobbigt, och vägrade nästan..
Men jag gaav mig inte och då så brydde hon sig nästan inte :)
.
Iallafall, själva passet gick så himla bra! Vi har veerkligen funnit varandra nu!
Jag red inte så länge, men red väldigt hårt pass istället, red 30 minuter väldigt intensivt!
Väldigt mycket trav, eftesom det är d hon har svårast med..
Även ganska mycket galoppfattningar emellan åt :)
.
Hon fick mycket stadigare form, och övergångarna va superbra idag!!
Sååå himla nöjd över dagen ridpass!
På Onsdag ska Johanna följa med och då ska hon foota lite, om d är fint väder tror jag att jag hoppar på gräsbanan:)
.
Inte gårdagens ridpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0