Svar på frågestunden!

haha somna om och vakna 12, palla inte gå till skolan då ju! så satte på twilight & sen new moon som jag inte fatta ett skit av. sen åkte jag till stallet. Trodde inte hon skulle gnägga te mig idag när jag kom eftersom jag dampa igår men det gjorde hon, hon har gjort det varje dag ganska lång tid nu! så borsta i kanske en timme, sen fick hon leka med borstarna i ryktpåsen som hon slänger runt med och sparkar på. sen så gjorde jag en typ leksak som hon älskade av en pet flaska och la i godis! haha. knäpp. gav mat och så sen hem. käka, ÖPPNA BREV FRÅN SKOLAN och det brevet var en varning för indraget studiebidrag, jag kan bara skratta som alla andra i min familj gjorde men pallar inte bry mig ska byta skola iallafall! vi har frisör imorgon, känns verkligen sjukt ovärt att gå på den lektionen efter som jag får sjukt ont i ryggen axlarna huvet allt, + att jag inte ska bli frisör så varför fan behöver jag gå dit! haha. men ska prata med studievägledaren och sen gå hem typ.
Kisses from kissie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0