thailand 2007, tidsinställt / C

ALltså jag kommer ihåg ALLT som om det var igår. jag kommer lätt åka till thailand igen.. det är fan bäst där, framförallt när man är där med dom allra bästa!
båten på väg till Koh samet! trött & sliten ,men ändå snygg familj!
Tilda världens gulligastee!
Tilda och några barn som bodde dära.
ÅÅHH alltså gud vad jag kommer ihåg den där maten, nudlar med kycklingsås, så jävla gott!
stek på stranden.
sötnos & snyggo.
PÅ snorklingstur på en Ö! jag är längst sen Linnea och Tilda!
stackars lilla söta valpi, helt möglig typ men gud vad söta dom är det går ju inte att ignorera att gos med dom fast man typ får rabies..
jag och syrrornna på max & pappas födelsedag!
Linnea & Max, bästa syskonen, love u.
Tilda och jag som inte vågade snorkla på snorklingsturen..
familje foto, på världens bästa familj som finns!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥
bangkok!
Tilda blev "kidnappad" av några thailändska ungdomar, när dom åkte hem la dom den här bollen utanför vår dörr..
jag klappar asfula fiskar!
american pancakes<3
Jag & Linnea chillar gaulet ute till havs!
Pappa med sina två apbebisar!
jag och linnea älskling igen!
pappa & MAx ♥
jag, fett gammal..
Jag och bästa tiöda!
donken i wien.. när vi inte fick nått flyg hem!
bangkok<3
familjen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0