tidsinställt.

visste ni att........................................................?
•jag kan inte skynda mig, eller stressa.. kan inte. omöjligt, jävligt skönt för mig men jonbbigt för andra..
♦dom dagar jag gör något, verkligen 'älskar jag mitt liv.. om jag har tråkigt hatar jag det!
•jag är jävligt bortskämd.. helt sjukt igentligen, der roliga är att mamma inte fattar det. 1000 kr i månaden, egen häst, får träna hur mycket jag vill med Gucci, ska få egen moppe & kort, får skuss typ överallt när som helst, jag får göra nästan vad jag vill med lite övertalning. ska få 2 stycken sadlar från typ mustang!
♦men jag har jävligt lätt för att bli nertryckt, eller aa det räcker med att ge en sne blick, elelr att inte prata med mig för att förstöra mig.. jag blir jättelätt ledsen och känner mig utfryst.. framförallt om man är 3. fast jag whinar inte iallafall!
• jag har åtta kaniner, ett marsvin, en fågel, två hundar och en egen häst.
♦jag vet hur jag ser ut, jag går aldrig runt och klagar på mitt utseende, utan jag biter ihop och försöker att inse att allt inte kan vara perfecto i ens liv.. okej det där kanske inte stämmer helt.. men jag tycker inte alls att jag är fin, men jag vill vara mig själv, ingen annan. om jag skulle bli erbjuden att få värdens finaste kropp skulle jag nog... tacka ja.. men jag är hyfsat nöjd med att vara medel ful!
/ Cornelia i Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0