slappis måndaaag!

jag ska inte bli som sofie och klaga på att jag vill ha pojkvän... bara en gång... komsikomsi killar... haha ;)

Börja typ 20 över 8, kom sent, vi had etyp lektion i matsalen och åt frukost och drack juice.. mysko.. sen matte, sen idrott så vi gick dit i spöregn men det va tydligen inställt.. så vi gick tebax till matsalen åt och sen kom några och sa att vi inte skulle ha engelska heller så vi fick sluta, NAAAJS. jag gick med oskar och alla hans kompisar från ekonomiklassen som jag har joinat typ.. haha.  jag och oskar gick lite efter och han sa nåt sen sa han typ JAOO, och så stog de nåra blattar som baa jaaao haha det va askul, ni kanske inte fattar.. haha!
sen kuta till bussen, åkte hem gick av och kom på att jag inte hade några hemmnycklar..
klockan va typ 11, så fixa med mina kaniner sen drog jag in till tc för at spensera lite pengar efter som jag ändå inte hade nått annat att göra, vid 3 drog jag te mammas jobb och åkte jag och nisse hem.
har typ käkat, och såå. väntar på kjelle ska komma hem så han kan skussa till stallet.
I högtalarna lyssnar jag på svenska sommarhits från typ 2000.. jag gillar doom!<3

Här är några bilder ifrån igår, jag vet sjuuukt fint matchad utrustning.. haha. vi red bara ut som ni kanske fattar..
/cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0