tråkigt hihi

♥Lovar du att vara ärlig? aaaao
Du heter? Sofie Sjöholm Qvarsell
Beronde av? Mobilen
Vad behöver du mest just nu? En killlllee
Vad tror folk om dig? Ingeeeen aning:o
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen typ..?
Hur imponerar man på dig? vara sig själv bara
Brukar du skratta för dig själv? Haha aaalltid när ngt kul händer
Var bor du? Stockhoolm
Trivs du där? Asbra!
Vad har du för mobil? En iPhone 3.
Hur svarar du i mobilen? Haallå
Vem ringde dig senast? Danne
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mycckket
Antal timmar sömn i natt? kommer inte ihåg, ganska många!
Sov du ensam? aa.
Brukar du komma i tid? jaaa 
När mår du bra? när ja e glad! hahah
När blev du fotad senast? Idag, men min beebe
Hur känner du dig nu? trött.. hahah
Vanligaste färg på dina kläder? olika, mest svarta typ?
Vem saknar du? Emmmmmmaaaa
Favoritdryck på morgonen? typ jouice
När brukar du oftast gå och lägga dig? ssseeent
Är du blyg? aa första ggn jag träffar nya pers typ ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? har gjort en gång!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? allt som inte en tjej kan göra
Är du nöjd med ditt liv? så nöjd jag kan bli!
Vad är det värsta du vet? när människor ljuger
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? heeelt olika!
Har du bra vänner och äkta vänskap? världens bästa
Vad är det finaste du fått? Min poni, och mina vänner
Vem ringer du när du är arg/ledsen: helt olika!
Har du strumpor på dig nu? Nooo
Är det okej att gråta? Jaaa d ere
När grät du senast? ähm typ förut? förra veckan kanske
Bär du glasögon eller linser? nej o nej
Vill du gifta dig? när jag blir vuxen ja, och med rätt persoon
Ha barn? senare i livet!
Är du bra på att laga mat? HAHA ne.
Är du flygrädd? aa efter Turkietresan!
Tror du på ett liv efter döden? haha kanske.. fast naaae
Bor dina föräldrar tillsammans? jaoo
Vilken ögonfärg har du? Blågröna
Röker du? aldrig.
Vad är det viktigaste i livet? Minfamilj, minavänner och minponny.

JAG HAR:

Digitalkamera? nej..
Systemkamera? aaa bebis
Telefon på rummet? aa fast oinkopplad
Egen dator? JAAAAA
Könssjukdom? neeeejtack!
Bra vänner? världens bästa

SENAST SOM:
Sov i din säng?
jag
Såg dig gråta? venne,
Fick dig att gråta? en.
Du delade en dricka med? mig själv
Du gick på bio med? haha läängesen, men typ.... kommer inte ens ihåg :o
Skällde på dig? typ ngn
Sa någonting till dig och vad var det? haha orka komma ihåg

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?

Kramat någon? jaa
Pussat någon? nejj
Köpt någonting? aa
Sjungit? hela tiden 
Saknat någon? saknaden till dig varar för evigt..
.
.
♥♥min älskling<3<3♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0