svar på kommentar,

Cornelia om Kör på bah direkt, DAGENS RIDPASS!:
Lust att berätta om Tjejan och hur du hittade henne?
:)
Rider du fortfarande på Ågesta? isåfall vilken grup?
----------------------------------------------------
Hej, jaa självklart kan jag berätta om henne !:)
Tjejan är en Maxad D ponny, hon är ett sto som är 13 år :)
Hon är vääldigt envis av sig, men med mycke övertalning så funkar d till slut! haha
Hon är iallafall världens  bästa o finaste :)
Älskar att hoppa, men är lite rädd för "Nya" hinder ute i naturen..:)
Jag hittade henne på mitt förra ridläger, Öknehult :)
där jag hade henne förra året :)
-------------------------------
Och jaa, jag rider självklart kvar på Ågesta!:)
D är d sista ag villl lämna,
rider nu varannan Tisdag klockan 21.00 i H4, för Jossan :)
.
Hoppas d var ett bra svar, och att du blev näjd !:)
mitt <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hon är jättefin, Ni passar super ihop ! :)

2011-08-22 @ 17:45:50
URL: http://fannnzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0